Una din cele mai des intalnite solicitari ale conducatorilor auto pentru specialistii in reparatii masini din sector 1 este aceea de regenerare a filtrului de particule, servicii valabile numai pentru masinile Diesel.
In cazul in care masina merge greu, este lasata la relanti, conducatorii auto pot observa cum acul turometrului se ridica singur, iar masina se tureaza fara ca acestia sa atinga pedala de acceleratie, poate fi necesar serviciul de regenerare a filtrului de particule.
Rolul filtrului de particule si serviciile de regenerare asigurate de specialistii in reparatii masini
Filtrul de particule din cadrul masinilor Diesel are ca si principal rol prinderea particulelor rezultate din arderea motorinei, astfel incat sa se previna expulzarea in atmosfera a acestora si sa se diminueze poluarea produsa de motorul Diesel. Specialistii sustin ca aceste particule constituie o reala problema daca ajung sa infunde filtrul special conceput in acest sens. Pentru a repara sau pentru a inlocui filtrul, posesorul masinii trebuie sa se prezinte intr-un service auto din Bucuresti.
Regenerarea filtrului de particule este o optiune demna de luat in considerare la masinile Diesel. De regula, regenerarea se face in mod automat, dupa un anumit numar de kilometri, setarea fiind disponibila in computerul masinii. Concret, regenerarea filtrului de particule trebuie sa arda particulele capturate de filtru intr-o anumita perioada, astfel incat acesta sa nu se infunde, pentru ca, o data infundat, filtrul este o reala problema de functionarea a motorului si poate determina reparatii considerabile.
Service auto din Bucuresti | Reparatii masini din sector 1 | NordGarage.ro
Exista doua tipuri de regenerari a filtrului de particule: cea pasiva si cea activa. Regenerarea pasiva are loc cand masina cu motor Diesel atinge viteze mari si are rotatii mai mari ale motorului. Pentru ca soferii sa se asigure ca filtrul de particule este curat, trebuie sa respecte recomandarile producatorilor de masini ca la sute de kilometri masina sa fie condusa timp de 15 minute la o viteza constanta de 60 km/h.
Atunci cand regenerarea pasiva nu este posibila, iar filtrul de particule nu se curata in acest fel, intra regenerarea activa, un proces automat care nu dureaza mai mult de cateva zeci de minute. Pentru a nu ignora martorul aprins pe bord, conducatorii auto trebuie sa apeleze la serviciile NordGarage.ro.